پدر

پدر و پسر داشتن صحبت میکردن!!
پدر دستشو میندازه دوره گردنه پسرش میگه پسرم من شیرم یا تو؟
پسر میگه : من..!!
پدر میگه : پسرم من شیرم یا تو؟؟!!
پسر میگه : بازم من شیرم...
پدر عصبی مشه دستشو از رو شونه پسرش بر میداره میگه : من شیرم یا تو!!؟؟
پسر میگه : بابا تو شیری...!!
پدر میگه : چرا بار اول و دوم گفتی من حالا میگی تو ؟؟
پسر گفت : آخه دفعه های قبلی دستت رو شونم بود فکر کردم یه کوه پشتمه اما حالا...
 


نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت19:31---22 ارديبهشت 1393
خیلیییییییی عالی بود
پاسخ:مرسی دادا


آخرین منجی ... آخرین یار♥
ساعت22:28---21 ارديبهشت 1393
سلام

پدرم برای من تا ابد شیر خواهد ماند

ممنون که به وبلاک من سر زدید

با افتخار لینک شدید
پاسخ:ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 20:6 | نویسنده : غزل |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.